Головна » 2020 » Січень » 13 » Методичне об`єднання практичних психологів ДНЗ, ЗНЗ міста Токмака
11:50
Методичне об`єднання практичних психологів ДНЗ, ЗНЗ міста Токмака

Методичне об`єднання практичних психологів ДНЗ, ЗНЗ міст професійне зростання розширюємо інструментарій.

Метафоричні асоціативні карти (МАК) — дієвий засіб у роботі дитячого психолога.

Дитина не може самостійно заявити про свої проблеми. Вони мають опосередкований прояв — дитина відстає у розвитку, вередує чи поводиться агресивно тощо. Аби з’ясувати психологічні проблеми дитини, активність має проявити дорослий. Відшукати проблеми зростання дитини допомагають метафоричні асоціативні карти.

Що таке метафоричні асоціативні карти? На перший погляд, це просто набір картинок завбільшки з гральну карту або листівку. Насправді ж це інструмент арт- терапії, застосовується психологами різних терапевтичних шкіл в індивідуальній, сімейній і груповій роботі, з будь-якою віковою аудиторією. Цей інструмент використовують для проективної психодіагностики, консультування та психокорекції.

Асоціативні карти порівнюють з ненаписаною книгою. Вони запрошують нас у світ непізнаного, пригод і відкриттів, – у внутрішній світ кожного гравця. Окремі історії цієї книги щоразу створюються заново, на наших очах і за нашої участі.

Асоціативні карти працюють через інтуїтивне, емоційне сприйняття, а не через когнітивний процес, тобто, вони покликані стимулювати, насамперед, образно-інтуїтивну праву півкулю головного мозку.

Малюнки на картах є неоднозначними, розмитими або філософськи-узагальненими, тому вони є чудовим підґрунтям для проектування: «матеріалізації», візуалізації нашого внутрішнього світу – імпульсів, страхів, бажань, очікувань, цінностей тощо. Цей внутрішній світ можна пізнавати, усвідомлювати та інтерпретувати саме завдяки проективним технікам, до яких належать проективне малювання, робота з імагінацією (зокрема, в методі символдрами), а також асоціативні карти. Наші реакції на ці карти – стимул для самопізнання і розвитку.

Цим визначається і діагностичний, і корекційний, психотерапевтичний потенціал карт.

Робота з асоціативними картами може відбуватися в різному форматі: як індивідуальна чи групова гра, як гра з сім’єю чи в парі (дитина і хтось з батьків; учень – учитель, шлюбні чи ділові партнери). Ці карти можуть застосовуватись і для самоаналізу, що, до речі, дозволяє не кожна корекційно-терапевтична методика.

Важливо розуміти, що використання Метафоричних Асоціативних Карт є ефективним лише за умови їх правильного застосування та розуміння особливостей роботи з ними.

 

Відвідайте:

https://epsiholog.mcfr.ua/621897

http://dnz11.pl.ua/poradi-pskhologa/232-robota-z-metaforichnimi-asotsiativnimi-kartami/

http://pro-biznes.com.ua/robota-ta-osvita/unikalnij-avtorskij-proekt-metaforichni.html/

http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/osoblivosti-zastosuvannya-metaforichnikh-asotsiati.html/

https://osvitoria.media/experience/5-vprav-z-metaforychnymy-kartamy-dlya-uchniv/

https://www.fabricheva.com.ua/elektronnye-knigi/metaforichni-asociativni-karti-yak-mozhlivist-chitati-nesvidome

https://soulbooks.com.ua/g9272575-metaforicheskie-assotsiativnye-karty/page_3

 

Переглядів: 4 | Додав: admintokmak | Рейтинг: 5.0/1

НАША АДРЕСА:

 УКРАЇНА

71700, Запорізька обл.,
 м. Токмак, Василя Вишиваного
 272, тел. 2-25-78, 2-78-41, 2-37-71,

 


06178 2-25-78, 2-78-41, 2-37-71 goroo@zp.ukrtel.net